2011. november 12., szombat

Helló!

Az egyetlen dolog az életben, ami igazán fontos, hogy TE mit gondolsz MAGADRÓL. Ha túlteszed magad a gyűlölködő megjegyzéseken a csúfolásokon és azon, hogy soha sem fog mindenki szeretni, akkor rájössz, hogy gyönyörű vagy és tökéletes!
Most jövök rá, elfelejtettem szólni, hogyha azt hiszed (vagy tudod) hogy tökéletes vagy és téged mindenki imád stb, stb akkor MOST hagyd abba az olvasást. Ha viszont tisztában vagy az erősségeiddel és a hátrányaiddal akkor jó olvasgatást! 
Zene (ha ilyen hangulatom van, akkor zenét rakok ki, amit érdemes meghallgatnod)
Selena Gomez & The Scene – Who says
Oké, bevallom hosszú ideig nem bírtam Selt, mert hát elég unszimpatikus az egész csaj. Úgy éreztem ő csak egy kis… és mindenki imádja. A dizni leújabb ribije. -Gondoltam, mert az változtatta meg a véleményemet, hogy meghallgattam az egyik számát: Ki mondta. Ki mondta, hogy gyönyörű vagyok? Ki mondta? Igen az utálóimnak küldöm sok szeretettel ezt a dalt, akik azzal jönnek, hogy nem is vagy szép, OCSMÁNY VAGY! Gondolják csak ezt, nyugodtan. De várjunk csak…Ki mondta, hogy szép vagyok? KI? Senki? Akkor miért is beszélünk arról, hogy az ellenkezője lennék? : )
És -bocsánat- de ezt ki kellett mondanom. Szóval a bemutatkozásom: Rocket vagyok. (oké ez csak egy név ahogy jó lenne, ha hívnának, de kedves barátaim nem tanulják meg :D) Barna, hullámos hajam van, kb. 165 cm. Igaz, még csak 13 éves (leszek) vagyok, de kora érő típus, a koromnál érettebben gondolkozom. Sokat küzdöttem magammal és bőgtem már (túl) sok minden miatt. Sajnos előfordul, hogy nyafogok és nemtörődömséget sugárzom, sőt ha rossz napom van akkor neveletlen és bunkó vagyok. (vagy ahogy a dalszöveg is mondja: Ha rossz napom van akkor másokat bántok. [Daniel Powter- Bad day]) De szerencsére ez ritkán (:D) fordul elő. Mindig barátságos és vicces vagyok. Bármin képes vagyok nevetni, vagy hülyülni. Könnyen elrejtem a valós érzelmeim és sosem sírok társaság előtt. (erről később bővebben) Esetenként a -nem létező- énektudásommal kápráztatok el mindenkit. Sok barátom, vagy inkább "haverom" van a személyiségem miatt, vagyis az úgymond általános személyiségem mögött - ezalatt azt értem, hogy csak nagyon kevés embert engedek be a belső valós személyiségemhez- bírnak. Csak egy-két legjobb barátom van. A legtöbbeket nem engedem tovább, nem engedem, hogy jobban megismerjen és emiatt sokan felszínesnek tartanak. A bizalmamba férkőzni nehéz és egyben könnyű. Nálam az első benyomás a legfontosabb, szóval, ha elszúrod akkor sosem leszünk "öri barik". Igen jól látod, sokan gondolják azt is, hogy idegesítő és kibírhatatlan vagyok. (Többek közt az anyukám, akit nagyon szeretek.) Zárjuk rövidre: Imádom a zenét (no music=no life) szeretek az őszi napokon sétálgatni -egyedül. Imádom a két kutyusomat és a családomat is (többnyire). Kedvenc évszakom a tél és a tavasz, de imádom a nyarat is (mert nincs suli és mert lehet fürödni). Életem legrosszabb napja az volt amikor eltörtem a lábam (sípcsontom) és életem legszebb napja az volt, amikor megszülettem. Nagyon kínos sztorijaim vannak, de a legkínosabb egész biztosan ez: A tesóm (8 évvel idősebb nálam, nagyon különbözünk, de imádjuk egymást, lány) volt barátjával vásárolni mentünk és viccből "verekedtünk" és piszkáltuk egymást. Szóval egy boltban voltunk és hirtelen megláttam és odarohantam hozzá és megszorítottam a kezét miközben valami ökörséget mondtam neki. Igen ám, de nem ő volt hanem egy szerencsétlen pasi aki ugyanúgy nézett ki. Képzelheted milyen kínos volt. Igen, most is fogom a fejem és nevetek amikor eszembe jut ez a sztori. :D Szavak amikkel jellemzem magam: őrült, vicces, cuki és barátságos. Röviden ennyit rólam. 
A blogról: Azért hoztam létre ezt a blogot, mert nem bírom, hogy túl sok a nagyképű ember és túl kevés az őrült (úgy értem mosolygós, és akit nem érdekel ki mit gondol). Sok csajnak (és fiúnak, de a blog főleg csajoknak szól) rossz az énképe és nem látja magában a "Tűzt" azt, hogy Ő is tökéletes! És miért? Azért, mert Isten nem követ el hibát! :) 
Remélhetőleg minden hétvégén fogok írni ide -vagy, ha éppen filozófus kedvemben vagyok-. 
Kitartást az élethez, most írok egy rövid bejegyzést a volt barátnőkről és a rajtuk való túllépésről (és ha marad időm, akkor arról, hogy hogyan gondolkodj magadról). 
Xoxo. Love you all! :) 
Rocket*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése